Zmiana adresu do resetu hasła

Zmiana może zostać wykonana samodzielnie przez użytkownika poczty po zalogowaniu się do webmaila. Opcja ta znajduje się w ustawieniach w grupie “Hasło”. W tym miejscu użytkownik pocztowy może również zmienić swoje hasło.

 

 

Zmiana adresu do resetu hasła może zostać wykonana również przez osobę z dostępem administracyjnym do panelu. W tym celu, po zalogowaniu się do panelu loginem z odpowiednimi uprawnieniami, w dziale Serwer poczty – konta email wybierz odpowiednie konto pocztowe do wniesienia zmian i kliknij symbol ołówka. Znajdując się już na karcie informacji o użytkowniku – możesz zmienić jego adres do resetu. Dodatkowo w tym miejscu m.in. możesz zmienić hasło użytkownika.

 

 

 

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego czego szukałeś? Napisz!

Infolinia ogólna:
(61) 622 25 55

Infolinia dedykowana:
(61) 622 94 00

Tylko dla posiadaczy pakietów z dodatkiem "infolinia dedykowana"

Konto bankowe (mBank)
28 1140 1124 0000 5849 4900 1001

H88 S.A.
Franklina Roosevelta 22
60-829 Poznań

Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228,00 zł w pełni wpłacony.