Wnioski
Staramy się w maksymalny sposób ograniczyć formalności w załatwianiu spraw, jednak w niektórych przypadkach niezbędna jest dodatkowa weryfikacja składanych dyspozycji.
WNIOSEK O ZMIANĘ ADRESU E-MAIL DLA RESETU HASŁA
W sytuacji zagubienia hasła do panelu administracyjnego istnieje możliwość jego resetu.
Jednak warunkiem do resetu hasła, jest zdefiniowanie zapasowego adresu email, na który
zostanie wysłany link z potwierdzeniem resetu. Jeżeli taki mail jest nieaktualny lub nie
został zdefiniowany, to możemy go wprowadzić na podstawie poniższego wniosku.
WNIOSEK O ZMIANĘ DANYCH ABONENTA DOMENY
Zmiany danych abonenta domeny można dokonać z poziomu Panelu klienta, zgodnie
z instrukcją, którą znajdą Państwo TUTAJ. Po aktualizacji danych whois, na dotychczasowy
mail i nowy adres email przypisany w kontakcie domeny zostanie wysłany link z
potwierdzeniem zmiany. Po odklikaniu obu linków zmiana zostaje wprowadzona w rejestrze.
Jeśli jednak nie posiadają Państwo dostępu do adresu email przypisanego do domeny
można go zmienić na podstawie poniższego wniosku.
WNIOSEK O ZMIANĘ ABONENTA DOMENY
Najszybszym i najwygodniejszym sposobem na zmianę abonenta domeny jest przeprowadzenie
cesji z poziomu panelu klienta, pomocną instrukcję znajdą Państwo w tym LINKU
Jeżeli jednak wystąpiłby problem z wykonaniem cesji w opisany wyżej sposób, istnieje także możliwość
dokonania cesji na podstawie wniosku:
WNIOSEK O WYDANIE KODU AUTHINFO
Jeżeli chcesz uzyskać kod authinfo dla domeny, której rejestratorem jest h88, pobierz poniższy wniosek i prześlij go do biura obsługi klienta.