Autoresponder

Autoresponder to nic innego jak automatyczna odpowiedź, którą otrzymuje nadawca maila. Możesz w niej poinformować swojego klienta, że aktualnie przebywasz na urlopie, bądź też dziękować za nawiązanie kontaktu.

Jeśli chcesz włączyć tę opcję zaloguj się do Panelu klienta jako administrator, a następnie: Serwer poczty – konta email i przy wybranym koncie wybierz ikonę zębatki.

W ten sposób dojdziesz do miejsca gdzie możesz konfigurować użytkownikowi pocztowemu autoresponder, przekierowanie, powiadomienia sms, popper, automatyczne czyszczenie konta.

 

 

Użytkownik pocztowy może również zrealizować tę zmianę samodzielnie. W tym celu musi zalogować się do poczty i w webmailu przejść do ustawień. Tam też można utworzyć autoresponder.

 

 

 

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego czego szukałeś? Napisz!

Infolinia ogólna:
(61) 622 25 55

Infolinia dedykowana:
(61) 622 94 00

Tylko dla posiadaczy pakietów z dodatkiem "infolinia dedykowana"

Konto bankowe (mBank)
28 1140 1124 0000 5849 4900 1001

H88 S.A.
Franklina Roosevelta 22
60-829 Poznań

Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228,00 zł w pełni wpłacony.