Pomoc ogicom.pl

Centrum pomocy

szukaj

Wybierz temat lub wpisz, czego szukasz...

Strona główna » FAQ » Badanie jakości połączenia

Badanie jakości połączenia


Zdarzają się sytuacje gdy prędkość transferu, albo stabilność połączenia z naszymi serwerami nie jest satysfakcjonująca. Nie zawsze jednak jest to spowodowane problemami z naszą infrastrukturą. Do pełnej analizy przyczyn problemu niezbędne jest ustalenie czy problem nie leży gdzieś pomiędzy Twoim komputerem, a naszymi serwerami. Do tego celu idealnie nadaje się narzędzie WinMTR. Można je bezpłatnie pobrać z adresu:http://sourceforge.net/projects/winmtr/files/latest/download (po kliknięciu w link należy odczekać około 5 sekund).


Aplikacja nie wymaga instalacji. Wystarczy rozpakować ją np. na pulpit i uruchomić. W przypadku systemów Windows VISTA i nowszych program należy uruchomić poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszy i wybranie opcji "Uruchom jako administrator".


Aby rozpocząć badanie jakości połączenia w polu 1. proszę wpisać adres serwera, a następnie kliknąć przycisk "Start" (2.).

 

Po wysłaniu przynajmniej 25 pakietów (kolumna Sent 3.) można przyciskiem "Copy Text to clipboard" (4.) skopiować wynik do schowka, a następnie wkleić go do zgłoszenia.

 

 

 

H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 200.000,00 zł w pełni wpłacony.
Jesteśmy częścią R22 S.A.